2012. május 14., hétfő

Babatakaró és babapárna

Kérésre készítettem a következő kis szettet. Egy babapárna és egy névre szóló babatakaró volt a kérés. Igyekeztem színben összepasszoló anyagokat válogatni hozzájuk, így esett a választásom a világoskék vászonra, polárra, díszítéshez pedig sötétebb kék és barna polárokat vettem, mivel a xszemes hímzés színeiben is megjelennek ezek a színek. A hímzés mintája igen nehéz volt, tele volt színváltással, így igencsak oda kellett figyelni, hogy mit, hová ölt az ember! Legközelebb ez a minta biztosan feláras lesz!!! :-)
Polár anyaggal még soha nem dolgoztam, így vaciláltam rajta, hogy szegjem be, illetve hogy rögzítsem a díszítést. (Aki el tud látni tanácsokkal evvel az anyaggal kapcsolatban, legyen szíves tegye meg!) Végül a nem túl sűrű cikk-cakk öltésre esett a választásom, remélem új gazdijának is tetszeni fog!







1 megjegyzés: