2012. december 8., szombat

Adventi naptárunk

Idén csak egy nappal csúsztam el az adventi naptárral, ez a törpikéimnek fel sem tűnt nagyon, inkább örültek, hogy első nap mindjárt két édességet kaphattak! :-)
De idén nem csak édesség került a napi meglepetések közé, hanem egy pár közös kreatívkodás, egy vacsi utáni forró csoki, stb. is.
Az alapötletet ITT láttam, de én fenyőfa formára raktam ki a wc papír gurigákat.
Először cikk-cakk öltéssel levarrtam a gurigák egyik végét, majd lefújtam fehér festék-spray-vel őket. Ezután rájuk ragasztottam a hópihéket, melyekre előzetesen már ráírtam a számokat. Eredetileg egy arany kartonra szerettem volna felrögzíteni a gurigákat, de sajna nem volt otthon, így közvetlen az ajtóra ragasztottam őket kétoldalú ragasztóval.
A gyerkőcök nagyon örültek ennek az adventi naptárnak és kíváncsian várják minden nap, hogy éppen mit is csinálunk, vagy mit is kapnak.





1 megjegyzés:

  1. A legklasszabb ajándék az együtt töltött idő :)) Remek ötlet ez a naptár.

    Békés, boldog ünnepeket kívánok Nektek!

    VálaszTörlés