2013. április 15., hétfő

Esküvői doboz pénzvirággal



Végre alkottam újra!!! A költözködés óta ez az első alkotásom. Olyan jó volt végre valami ilyesmit készíteni.
Egy esküvőre készült dobozkát csináltam apró, vicces ajándékokkal és pénzvirággal. A kérés fekete-fehér dobozka volt, és mivel ez az egyfajta ilyen jellegű papírom volt, így nem volt túl sok választási lehetőségem. Domborított papírral és csipkével vegyítettem.
 A pénzvirág origami lótusz, amit innen tanultam meg. Én a virágot kétezresekből, a leveleket pedig ezresekből készítettem. A hajtogatás lépéseit megmutatom, hátha valaki jobban szeret képekről hajtogatni.

 
 

 
 
 
 
 
Az utolsó lépéseket elfelejtettem fotózni, de a videóról jól kivehető. Az elkészült négy kupacot összefogjuk, középen gumival rögzítjük, vagy cérnával megkötjük, és széthajtogatjuk, hogy egy nyolcszirmú virágot formáljon. Utána már csak fel kell hajtogatni a szirmokat, és a leveleket.

Az apró, vicces ajándékok most a következők lettek:
- kaparós sorsjegy - "Amikor már csak a vakszerencsében bíztok."
- madzag, ragasztó - "Ha elszakadt, ha eltörött, talán még akkor is menthető."
- pénz -  "Állítólag nem boldogít - ha titeket sem, küldjétek vissza!"
- gyufa -  "Hogy legyen mivel fellobbantani a tüzet."

És íme az elkészült dobozka:


 




13 megjegyzés:

  1. Kedves Gandi!

    Érdeklődni szeretnék,hogy hogyan lehet nálad ilyen dobozkát rendelni!Mennyibe kerül, stb.?

    Válaszod előre is köszönöm!

    Zita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zita! Csak júniusban tudnék ilyet készíteni, ha szeretnéd. Az e-mail címemre írsz (rittinger@fibermail.hu), ott meg tudjuk beszélni a részleteket (milyen színt szeretnél, stb.). A doboz ára a benne lévő dolgok függvénye, 3000 Ft-tól indul.

      Törlés
    2. Kedves Gandi!

      Köszönöm szépen a válaszod és a címed!
      Majd írok!

      Zita

      Törlés
  2. Gratulálok, eddig látott ötleteid mind nagyon sikeresek!
    Én is kipróbálok néhányat!
    Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszik a doboz a pénzvirággal.Tudnál segíteni a doboz hajtogatásban?Sablon vagy pontos méretekkel?Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszik a doboz a pénzvirággal.Tudnál segíteni a doboz hajtogatásban?Sablon vagy pontos méretekkel?Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Renáta! Elnézést kérnék, hogy elfelejtettem válaszolni. A doboz általában 17x17x10 cm-es 37x37 cm-es négyzetet vágok ki, aminek mind a 4 sarkából kivágok 10x10 cm-es négyzeteket. Ez adja az alsó részt. A felső részhez 24,3x24,3 cm-es négyzetet vágok ki, melyre berajzolok a szélektől 3,5 cm-re az oldalakkal párhuzamos vonalakat. A sarkoknál levágok egy-egy kis háromszöget, majd a berajzolt vonalak mentén behajtom, és a sarkoknál összeragasztom, így elkészül a doboz teteje. Ha nem érthető így, küldök majd egy rajzot hozzá! :-)

      Törlés
  5. Szia!
    Az utolsó lépések melyik videóban látható?
    Köszönöm előre is segítséged :) Nagyon szép lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://www.youtube.com/watch?v=pfMGjjW4avc

      Ne haragudj, csak most vettem észre a kérdésed.

      Törlés
  6. Kedves Gandi! Írtam e-mail, de nem ment sajnos át! Hogyan tudnám felvenni Veled a kapcsolatot? Válaszod előre is köszönöm! Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa! Próbáld a gandi1977@gmail.com e-mail címet!

      Törlés
    2. Köszönöm! Írtam már, de sajnos még semmi választ nem kaptam! :( Zsuzsa

      Törlés