2014. január 31., péntek

Legelső neszeszerem!!!

Már nagyon régóta szeretnék neszeszert és táskát varrni, de valahogy eddig mindig kimaradt az alkotások során. A téli szünetben TextilCottage-nál akció indult, és nem tudtam otthagyni egy-két igen szép anyagot. Az egyikből már készítettem is egy neszeszert, egy másikból végre táskát készítek magamnak, és maradt egy-két darabka későbbi munkálkodáshoz.
A neszeszer szabásmintáját Abile kuckójánál láttam, de ITT is találtok egy nagyon jó kis leírást!
A bélésanyag egy víztaszító anyag, amit felmosóronggyal tűztem össze, a jó tartás érdekében. A design textilre közbélést vasaltam. A díszítés és az egyediség kedvéért egy kis csipkével és selyemszalaggal díszítettem a két anyag találkozását. Végül egy masni ékszerkővel és egy cipzárhúzó szalag került a neszire.





 


És szerintem ügyes voltam az oldalvarrásnál is. :-)


A neszi méretei:

Szélesség alul:   21 cm
Szélességfelül:   27 cm
Talpszélessége:    6 cm
Magassága:       19 cm

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett, már várom a táskát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Hajni! A táskaproject kicsit csúsztatva, de már a fejemben összeállt! :-)

      Törlés