2014. február 21., péntek

Ovis meghívók 2014

Immár ötödik alkalommal szervezem én az ovink Tavaszköszöntő Jótékonysági Bálját. A nevesebb emberkéknek VIP-meghívókat szoktam készíteni. Idén 18 darabot készítettem, mert a két ív (50cmx70cm) kartonból ennyit tudtam leszabni. Próbáltam egy egyszerű verziót összeállítani, mert most kicsit besűrűsödtek a dolgaim. Férjem suliban egész  hétvégén, két farsangozó lányzó, két szülinap a családban és egy a baráti társaságban. :-)
Kívülre a Meghívó feliratot nyomtattam, és egy kis megdomborgatott papírcsíkkal díszítettem, amit egy sötétebb árnyalatú alapkartonnal emeltem ki.
A belsejébe fehér fénymásolópapírra nyomtattam a meghívó szövegét, a két felső sarkát saroklyukasztóval díszítettem, a széleit krétáztam, majd két kis gyönggyel díszítettem. (A fényképek most még rosszabbak, mint szoktak. :-( Sajnos az időjárás nincs velem.)
Ilyen lett:
 
 
 


2 megjegyzés:

  1. Látom Te sem unatkozol :)
    A meghívók nagyon jók lettek - egyszerű és elegáns. A párom épp most dicsérte meg a hátam mögül :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Köszi! A férfi dicséret mindennél többet ér. Én is mindig kikérem a férjem véleményét. :-)

      Törlés