2014. március 15., szombat

Papír dália

Míg Dórám kreatívkodott egy kicsit: barikát készített fültisztító pálcikákból, addig én készítettem egy dáliát, amit már elég régen kinéztem magamnak. Nagyon egyszerű, így tényleg bárki nekiállhat. Én 9,8cm x 9,8 cm-es négyzetekre vágtam az A4-es színes fénymásoló papírt (így egy papírlapból 6 db négyzetet tudtam kivágni), majd tölcsér alakúra hajtogatva, felragasztottam őket egymás után egy kör alakú kartonlapra. Az utolsóknál már levágtam a csücsköt, hogy beférjenek a szirmok, sőt az utolsó kettőnél teljesen levágtam az alját, közvetlenül állítva ragasztottam őket a maradék helyre. Így a lyukon keresztül kilátszott a felhasznált ragasztó, de beleszórtam apró gyöngyöket, így már nem is zavaró.

Dóra báránykája:


Egy kis segítség az elkészítéséhez:
  A papír dália:




A dáliához sok-sok útmutató létezik már, mutatok párat:
Papír dália
Fekete dália
Szivárvány színű dália

További inspirációk (ezeket nem én készítettem, a google volt a barátom):





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése