2014. március 16., vasárnap

Virággömb

Már régen beszereztem egy-két apró virágos művirágot, és szirmaikra szedve várták a felhasználást. Képeslapokhoz szerettem volna használni, de valahogy mindig kimaradtak.
Papírvirágok felhasználásával láttam már virággömböt, és gondoltam, hogy a várakozó szirmokat hasonlóképp felhasználhatnám. Tegnap este el is készültem vele. Egy apró gombostűre (amit patchwork-höz szokás használni) felfűztem egy kis narancssárga gyöngyöt, majd ráfűztem a szirmot és a hungarocell gömbre tűztem. A fehér szirmokhoz még formalyukasztóval vágtam ki középső, bibés részt. A lépcsőfeljárónkat fogja díszíteni az elkészült virággömb.





1 megjegyzés:

  1. Valami elképesztően gyönyörű virágokat készítettél mostanában,csak kapkodom a fejem és sóvárgok idő után, hátha egyszer én is el tudom készíteni.Mese szép a szín összeállítás és a kivitelezés is:-) Nagy gratula! :-)

    VálaszTörlés